Assetio posílil nový obchodní ředitel Jiří Bittner
Přinášíme vám rozhovor s Jiřím Bittnerem, novým obchodním ředitelem Assetio.
Jiří, co si od spolupráce s Assetio v pozici obchodního ředitele slibujete a jaké priority budete prosazovat?
Od spolupráce s Assetio si asi slibuju nejvíc to, že zúročím své zkušenosti nasbírané na finančně poradenském trhu. Jako oblastní ředitel v obchodní síti jsem často narážel na systémové prvky, které mě, či mému teamu příliš neseděly, a proto mám radost, že se mohu podílet na vývoji této společnosti a implementovat věci, které mi dávají smysl a budou přínosem pro obchodní síť. Jednoznačnou prioritou je stmelení skupin, které tvoří Assetio, protože jako jeden celek budeme výrazně silnější v každodenní práci všech kolegů.
Jaké jste si určil hlavní cíle, kterých byste v této pozici chtěl dosáhnout?
Našim společným cílem je rozvoj v oblasti investičního poradenství a nárůst AUM skupiny a také nárůst počtu poradců, či manažerů, kteří se na tomto budou podílet. Chci být podpůrným článkem pro obchodníky, svými zkušenostmi přispět v oblasti náboru, adaptace nových kolegů a pomoci se systémem práce s kolegy, což je v tomto oboru velmi důležité.
Ve své pracovní kariéře jste se pohyboval v pozicích oblastního ředitele, manažera prodejního týmu či v pozici obchodního zástupce. Která z pozic vám byla nejvíce “šita” na míru a proč?
Zcela určitě mi nejvíce vyhovuje manažerská činnost, tvoření kolektivů a všeobecně rozvojové práce s lidmi.
Máte zkušenosti s vedením týmu lidí. Co je klíčem k vytvoření úspěšného týmu?
Každý tým je specifický a každá skupina je vždy tvořena souborem individualit. Proto individuální přístup je velmi klíčový. Také si myslím, že tím nejdůležitějším je umět teamu naslouchat a umět mu dát to, co právě potřebuje. Být přidanou hodnotou a mít dobré zázemí s dobrými vztahy.
Jaké obchodní příležitosti ve světě financí aktuálně vidíte ve zbytku letošního roku?
Myslím, že se nám blýská na lepší časy ve sféře hypotečních úvěrů a jednoznačná příležitost leží lidem na osobních či spořících účtech. S tímto je potřeba začít efektivně pracovat a nechat se jako poradce k těmto penězům pustit. Inflace je neúprosná a klienti si to konečně uvědomují. Dále je obrovský potenciál u konkurenčních společností, kde spousta poradců nemá správný systém, zázemí, či dostatečně kompetentní vedoucí k tomu, aby se i v těžších dobách slušně uživili touto prací. Proto není nic jednoduššího, než tyto lidi oslovit s nataženou pomocnou rukou a nechat je zabydlet se tady u nás.
Jaké jsou Vaše silné stránky v byznysu?
Považuji se za empatického, cílevědomého člověka s tahem na branku. Mám dobrý time management a daří se mi tvořit vztahy. Proto mojí silnou stránkou je určitě headhunting. Vynikám v manažerských dovednostech, plánování a kontrolingu.