Rozhovor na téma online poradce - Zdeněk Polášek

Rozhovor na téma online poradce - Zdeněk Polášek

V čem je pro Vás online poradenství přínosnější?
 
Během své kariéry jsem nejčastěji pomáhal lidem ze svého blízkého okolí a následně lidem z jejich nejbližšího okolí. V Online prostředí je to zcela odlišné. Online zviditelnění je pro mě důležité proto, že mohu navázat spolupráci s úplně cizími lidmi a pomoci svoji službou někomu, s kým bych se v normálním životě vůbec nepotkal. Tato možnost má pro mě osobně nevyčíslitelnou hodnotu.
 
S jakou poptávkou se klienti nejčastěji obrací?
 
Od klientů dostávám nejrůznější požadavky z oblastí, které ve finančním sektoru řeším. Nejčastěji se ozývají klienti například s komplikovanou situací ohledně získání hypotečního úvěru. Dále také s požadavkem na správné nastavení životního pojištění. V dnešní době je rovněž častý dotaz na práci s volnými penězi v souvislosti s rostoucí inflací. 
 
V Online prostředí je dneska kde kdo, v čem je Vaše přidaná hodnota?
 
Ano, svoji vizitku online a dohledatelnost má dnes kde kdo. Já se snažím odlišit tím, že pro klienty tvořím ZDARMA články ze světa financí a praxe, kterou denně se svými klienty zažívám. Články mají edukativní charakter, jsou protkané tipy, jak zacházet s penězi, nebo odráží aktuální témata trhu. Rovněž si myslím, že je důležité mít na svou osobu dostatečný počet recenzí, aby si potenciální klient mohl ověřit, s kým jedná. Proto jich mám dnes dohromady na všech sítích okolo stovky.